donderdag 14 november 2013

even voorstellen

Mijn naam is Jennifer Rijnberg, ben 18 jaar en heb HMS ( hypermobiliteitssyndroom).
Na een lange tijd waarin ik worstel met mijn lichaam onder controle te krijgen en met mijn gevoelens om te gaan, ben ik aardig op de goede weg. 

Daarom wil ik een blog schrijven waarin ik andere jongeren/ volwassenen mijn ervaring, mening en bevindingen over HMS( hypermobiliteitsyndroom) en chronisch pijn vertel. Ik hoop dat ik andere kan inspireren met mijn manier van leven en mijn manier van omgaan met me beperkingen.

 ik zal in de komende blogs eerst wat meer vertellen over hoe en wat het is ontstaan en wat er allemaal gebeurt is. daarna wil ik deze blog voortzetten om andere mensen te inspireren en te steunen in de moeilijkere momenten van een beperking hebben, maar ook de positieve en mooie kanten van het leven laten zien ondanks een beperking. immers ben je niet gehandicapt maar je hebt een handicap. 

Tot snel,
liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten